<!-- ###pagetitle### --> Lehe nimi siia <!-- ###pagetitle### -->
Uudis

Vaheaeg Londonis

Minnes ei osanud me keegi midagi oodata. Lennujaamas ei pidanud õnneks kaua ootama, lennuk sõitis veidi üle kolme tunni ja saime ilusti lennukilt maha. Õhk oli soojem. Sõitsime bussiga kesklinna, kella kolme paiku öösel jõudsime hotelli ja magama.
Esimesel päeval tahtsime näha Big Ben'i. Selleks, et sinna jõuda, käisime maha pika tee, mis kulges läbi Hyde Pargi ja selle servas oleva Speakers' Corner'i (kõnelejate nurga), St James'i Pargi ja mööda Buckinghami paleest. Aga kui kohale jõudsime, olime pisut pettunud, kuna Big Ben oli tellingutes. Edasi läksime üle Westminsteri silla, millelt paistis vaateratas London Eye. Vaatasime ka Parlamendihoonet ja seisime Westminster Abbey ees vihma käes. Edasi läksime Trafalgari väljakule ja käisime Rahvusgaleriis. Ei saanud käimata jätta Hamleys, ühes maailma suurimatest mänguasjapoodidest, mis asus meie hotelli lähedal.
Järgmisel hommikul jalutasime Madam Tussauds vahakujude muuseumisse, mis tasus külastmist. Seejärel sõitsime metrooga linna teise otsa ja vaatasime Tower of Londonit, kõndisime üle võimsa Tower Bridge'i ja jalutasime tagasi mööda lõunakallast Shakespeare'i teatri poole. Teel möödusime Euroopa kõrgeimast ehitisest The Shard. The Globe teatrist jäi meelde ümar valge maja ja suur sepistatud värav. Üle järgmise silla minnes jõudsime St Pauli katedraali juurde, mis oma suursuguses ilus oli justkui kingitus väsinud rändajatele.
Käisime ka poodides ja kohvikutes, nägime plataanipuid ja õitsevaid magnooliaid. Parkides olid mitmevärvilised tulbipeenrad ja kastanid õitsesid. Kohtasime erinevaid inimesi ja igaüks meist koges midagi uut ja huvitavat.

Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi 6.a klassi rändurid
Jakob Ermann ja Hendrik Ojamets

Uudised

19.12.2012

Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi oma kalender

Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi juubeliaasta raames nägi 13. detsembril trükivalgust RVG täitsa oma 2013. aasta kalender. Kalender valmis paljude vesirooslaste ühise töö tulemusel. Täname materjali kogujaid, lugude kirjutajaid ...[Loe edasi...]

07.12.2012

Informatsioon kooli juubeliürituste kohta

Meie kool saab 23. veebruaril  25 aastaseks. Alates tänasest on informatsioon kooli juubeliürituste kohta ka kooli koduleheküljel, kui klikkida kollasele pinnale RVG 25. Informatsiooni täiendatakse pidevalt, hoidke silm...[Loe edasi...]

04.12.2012

Projekt "Aita Aafrikat"

Juba kolmandat korda toimus meie koolis heategevusnädal, mil korjati raha Gorugi algkooli jaoks Ghanas. Kui seni on meie annetustest ostetud õppe- ja spordivahendeid ning toitu, siis seekord otsustasime oma kaugetele sõpradele...[Loe edasi...]

29.11.2012

Varbad mudas seiskem jäärapäiselt!

RVG vilistlase ja pärimusmuusika õpetaja Mari Tammari arvamuslugu, miks ei oleks mõistlik liita Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi Rapla Ühisgümnaasiumiga loe siit.[Loe edasi...]

28.11.2012

Moeshow video tellimine

On valminud DVD, millel on näha kogu Moeshow programm. Seda saab tellida  Nele Randperelt (11a) DVD hind on 8 eurot.[Loe edasi...]

23.11.2012

Suurepärane saavutus keemiavõistlusel!

Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi 10. b klassi õpilane Mait Ainsar saavutas Eesti koolinoorte keemia lahtistel võistlustel 80 õpilase hulgas 11. koha.  Täpsem info siit [Loe edasi...]

08.11.2012

Kaader ja koolireform

Rapla Vesiroosi Gümnaasiumis korraldatav noorte filmifestival toimus 7. korda ja koos Ossudega oli see juba 11. kord, seega on tegemist kaasaja mõistes juba pikaajalise traditsiooniga. Täispikk artikkel loe siit.[Loe edasi...]