<!-- ###pagetitle### --> Lehe nimi siia <!-- ###pagetitle### -->
Uudis

Vaheaeg Londonis

Minnes ei osanud me keegi midagi oodata. Lennujaamas ei pidanud õnneks kaua ootama, lennuk sõitis veidi üle kolme tunni ja saime ilusti lennukilt maha. Õhk oli soojem. Sõitsime bussiga kesklinna, kella kolme paiku öösel jõudsime hotelli ja magama.
Esimesel päeval tahtsime näha Big Ben'i. Selleks, et sinna jõuda, käisime maha pika tee, mis kulges läbi Hyde Pargi ja selle servas oleva Speakers' Corner'i (kõnelejate nurga), St James'i Pargi ja mööda Buckinghami paleest. Aga kui kohale jõudsime, olime pisut pettunud, kuna Big Ben oli tellingutes. Edasi läksime üle Westminsteri silla, millelt paistis vaateratas London Eye. Vaatasime ka Parlamendihoonet ja seisime Westminster Abbey ees vihma käes. Edasi läksime Trafalgari väljakule ja käisime Rahvusgaleriis. Ei saanud käimata jätta Hamleys, ühes maailma suurimatest mänguasjapoodidest, mis asus meie hotelli lähedal.
Järgmisel hommikul jalutasime Madam Tussauds vahakujude muuseumisse, mis tasus külastmist. Seejärel sõitsime metrooga linna teise otsa ja vaatasime Tower of Londonit, kõndisime üle võimsa Tower Bridge'i ja jalutasime tagasi mööda lõunakallast Shakespeare'i teatri poole. Teel möödusime Euroopa kõrgeimast ehitisest The Shard. The Globe teatrist jäi meelde ümar valge maja ja suur sepistatud värav. Üle järgmise silla minnes jõudsime St Pauli katedraali juurde, mis oma suursuguses ilus oli justkui kingitus väsinud rändajatele.
Käisime ka poodides ja kohvikutes, nägime plataanipuid ja õitsevaid magnooliaid. Parkides olid mitmevärvilised tulbipeenrad ja kastanid õitsesid. Kohtasime erinevaid inimesi ja igaüks meist koges midagi uut ja huvitavat.

Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi 6.a klassi rändurid
Jakob Ermann ja Hendrik Ojamets

Uudised

29.06.2018

Kooli nime muutumisega kaasnev domeenide vahetuse info, mis puudutab eelkõige postiaadresside kasutamist

Seoses kooli nime muutumisega on alanud aadressi vesiroos.edu.ee juurutamine. Alates 2.juulist 2018 on oodata muutust e-posti osas, kus aadressilõpp @rvg.edu.ee asendub @vesiroos.edu.ee'ga - kui esimene enam ei toimi, siis tuleb...[Loe edasi...]

Tervisekabineti lahtiolekuajad

Tervisekabinet on avatud 2. juulil kell 10-12 4. juulil kell 10-12 Palume kõikidel gümnaasiumi õpilastel kellel veel on tervisekaardi kätte saada, tulla neile järgi ülaltoodud aegadel.[Loe edasi...]

29.06.2018

1. klassis vajaminevad asjad

1. klassi on õpilasel vaja: •      vahetusjalatsid (heleda tallaga), jalatsikott •      lühike ja pikk dress, dressikott •      spordijalatsid (nii...[Loe edasi...]

25.06.2018

1. klassid 2018 ja lastevanemate koosoleku aeg augustis

1. klassi vastuvõetud õpilaste nimekirjad 1. klassi lastevanemate koosolek toimub 23. augustil 2018 algusega kell 17.30 Rapla Vesiroosi Kooli aulas. 1.a klass Klassiõpetaja Krista Lumiste 1. Allvee Kristofer 2. Arhipov ...[Loe edasi...]

19.06.2018

Lõimingulaager

Taaskord, sel aastal juba kolmandat korda, toimus lõimingulaager (3.-9. juunil) Narva Soldino Gümnaasiumi ja Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi põhikooli noortele. Laagri algatajateks 2016. aastal olid vene noored, kes tundsid...[Loe edasi...]

15.06.2018

Pakume tööd!

2018/2019. õppeaastast alustav Rapla Vesiroosi Kool võtab tööle eripedagoogi saksa keele õpetaja Kandideerimiseks palume saata avaldus, elulookirjeldus ja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide koopiad hiljemalt 18....[Loe edasi...]

14.06.2018

Õpilaste saavutused 2017/2018. õppeaastal

Slaidiesitlus parimate ainetundjate ja sportlaste vastuvõtust asub SIIN.[Loe edasi...]