<!-- ###pagetitle### --> Lehe nimi siia <!-- ###pagetitle### -->
Uudis

Vaheaeg Londonis

Minnes ei osanud me keegi midagi oodata. Lennujaamas ei pidanud õnneks kaua ootama, lennuk sõitis veidi üle kolme tunni ja saime ilusti lennukilt maha. Õhk oli soojem. Sõitsime bussiga kesklinna, kella kolme paiku öösel jõudsime hotelli ja magama.
Esimesel päeval tahtsime näha Big Ben'i. Selleks, et sinna jõuda, käisime maha pika tee, mis kulges läbi Hyde Pargi ja selle servas oleva Speakers' Corner'i (kõnelejate nurga), St James'i Pargi ja mööda Buckinghami paleest. Aga kui kohale jõudsime, olime pisut pettunud, kuna Big Ben oli tellingutes. Edasi läksime üle Westminsteri silla, millelt paistis vaateratas London Eye. Vaatasime ka Parlamendihoonet ja seisime Westminster Abbey ees vihma käes. Edasi läksime Trafalgari väljakule ja käisime Rahvusgaleriis. Ei saanud käimata jätta Hamleys, ühes maailma suurimatest mänguasjapoodidest, mis asus meie hotelli lähedal.
Järgmisel hommikul jalutasime Madam Tussauds vahakujude muuseumisse, mis tasus külastmist. Seejärel sõitsime metrooga linna teise otsa ja vaatasime Tower of Londonit, kõndisime üle võimsa Tower Bridge'i ja jalutasime tagasi mööda lõunakallast Shakespeare'i teatri poole. Teel möödusime Euroopa kõrgeimast ehitisest The Shard. The Globe teatrist jäi meelde ümar valge maja ja suur sepistatud värav. Üle järgmise silla minnes jõudsime St Pauli katedraali juurde, mis oma suursuguses ilus oli justkui kingitus väsinud rändajatele.
Käisime ka poodides ja kohvikutes, nägime plataanipuid ja õitsevaid magnooliaid. Parkides olid mitmevärvilised tulbipeenrad ja kastanid õitsesid. Kohtasime erinevaid inimesi ja igaüks meist koges midagi uut ja huvitavat.

Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi 6.a klassi rändurid
Jakob Ermann ja Hendrik Ojamets

Uudised

16.05.2018

Häid tulemusi olümpiaadidelt!

Krislin Pihus 8.b klassist osales vabariiklikul geograafiaolümpiaadil Põlvas. Arvutivoorus oli tal paremuselt teine tulemus. Juhendaja õpetaja Eha-Mai Karu. Maakondlikul emakeeleolümpiaadil saavutas Mikk Vaarmari 6.c klassist 1....[Loe edasi...]

Eesti parimate seas!

5. mail toimunud Eesti meistrivõistlustel krossijooksus saavutas Mert Olesk 3000 meetri jooksus hõbemedali. Palju õnne![Loe edasi...]

16.05.2018

Laureaaditiitel

RVG teatristuudio “Ega vist” 3. klasside näitetrupp saavutas algklasside kooliteatrite riigifestivalil laureaaditiitli etendusega "Rännak" mille dramatiseeris E.Sitsi jutustuse "Nätsupaberi rännak" põhjal...[Loe edasi...]

15.05.2018

Vilistlaskogu tuleb kokku 16. mail

Sel kolmapäeval kell 18.00 teeb vilistlaskogu kokkuvõtteid kooli juubelipidustustest ja seab sihte tulevikku.[Loe edasi...]

10.05.2018

Stiilinädal RVG-s

Järgmisel nädalal toimub koolis stiilinädal. Esmaspäeval on 90.-te päev. Soovitav on nädalavahetusel arutada koos isa ja emaga, mida selga panna. Teisipäeval on tudupäev.  Kolmapäevase päeva saab sisustada internetis...[Loe edasi...]

Saksa kevad

21.-27. aprillil, ajal, mil paljudes Eestimaa paikades sai nautida suurepärase kultuurifestivali „Saksa Kevad“ mitmekülgset programmi, võtsid Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi ja Märjamaa Gümnaasiumi koolinoored ette ühise reisi...[Loe edasi...]

07.05.2018

RVG haridustehnoloog rahvusvahelisel seminaril Lissabonis

Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi haridustehnoloog Ly Torn osales 12.-15.aprillil eTwinningu poolt korraldatud rahvusvahelisel robootika alasel seminaril Lissabonis. Eestist osales sellel seminaril 4 õpetajat. Täpsem teave seminaril...[Loe edasi...]